סופר סתם קרית אונו

מחפשים סופר סתם בקרית אונו שהינו מוסמך, מהימן ומומלץ? כדאי לכם ליצור קשר עם ערמון הסופר המספקת שירותי כתיבת סת”ם בכל רמת כשרות מהדרין לספרי תורה, תפילין מזוזות ומגילות, וזאת בכל נוסח מבוקש לרבות נוסח ספרד, נוסח האר”י, נוסח חב”ד ובית יוסף.

למידע נוסף לחצו כאן

הכתיבה מבוצעת על ידי סופרי סת”ם יראי שמים, מיומנים ומוסמכים שעברו הכשרות מקצועיות ואשר מדקדקים בכל דרישות ההלכה היהודית. כמו כן, הכתבים עוברים בערמון הסופר הגהה כפולה קפדנית במיוחד, הכוללת הגהה ידנית של מומחה והגהה נוספת ממוחשבת. כל זאת לצד התאמה מלאה עם רמה גבוהה של גמישות לכל בקשה אישית של לקוחות החברה בקרית אונו והסביבה.

סופר סת”ם בראש החברה

בראש חברתנו עומד ערמון גל שהוסמך בעצמו כסופר סת”ם. ערמון למד במכון בית אל וקיבל תעודה רשמית של סופר סת”ם מומחה. במלאכת קודש זו הוא עוסק מזה שנים רבות, כבר משחרורו מצבא קבע, מתוך תחושה עמוקה של קדושה ושליחות הניכרת גם בסדנאות והרצאות שהוא מעביר בנושא.

הידע המעמיק מתבטא בשירותי סופר סתם בקרית אונו המבוצעים בהקפדה רבה, עם רמה גבוהה של כשרות ואמינות ועמידה בכל דרישות ודיני כתב, לצד כתיבה הנעשית בזהירות וקדושה ומתוך כוונה יתרה לקיום מצווה. חלק מהשירותים מסופקים על ידי ערמון גל בעצמו וחלקם על ידי סופרי סת”ם מוסמכים ומהימנים שהוא מכיר באופן אישי..

בחברה מספקים שירות משפחתי חם, קשוב ואדיב מתוך רצון להעניק מענה שלם לכל יהודי בהתאם לצרכיו, רצונותיו, בקשותיו, השקפת עולמו וכיסו. ההקפדה ניכרת גם בכל הקשור ונלווה לכתיבה לרבות סוג, היקף ואופן העיבוד, סוג הדיו והנוצה וכדומה. בנוסף לכך, המעוניינים מוזמנים להכיר באופן אישי את סופר הסת”ם שכותב עבורם, בין אם בשיחת טלפון או בפגישה אישית, מוזמנים לעשות זאת.
סופר סתם קרית אונו

מאפיינים של סופר סת”ם

סופר סת”ם הינו אדם העסוק בקודש בכתיבה ביד של התורה, התנ”ך, פרשיות, מגילות, פיטום קטורת ועוד. בתור שכזה עליו להיות אדם ירא שמים שחי את התורה ומבצע את מלאכתו מתוך מסירות, אמונה, התרוממות רוח ואהבה. מקורו של המקצוע זה במצווה של כתיבת התורה, הניכרת בין היתר בפסוק “ועתה כתבו לכם את השירה הזאת”. מדובר במקצוע עתיק יומין שעבר מדור לדור וששימר לאורך השנים מסורות של קהילות יהודיות.

כדי להיות סופר סת”ם יש צורך בהכשרה מיוחדת, לימוד מסודר של המלאכה ושל כל ההלכות הקשורות אליה, ולקבל תעודה מאושרת לעיסוק בתחום. בתוך כך, כתיבת סת”ם נדרשת לעמוד בהלכות שונות ורבות החל מאופן הכתיבה ועד לצורתה ודיוקה. למשל, סופר סת”ם כותב עם דיו ונוצה מיוחדים על גבי קלף של בהמה טהורה, וכמובן שהוא מקפיד מאוד על הכתיבה עצמה ועל יצירה באופן נכון ואחיד ללא שינוי בצורה של האותיות ובסדר הנכון, מבלי להוסיף או להחסיר אף אות וסימן.

מעבר לכך, מלאכת הכתיבה עצמה הינה בן האדם לשם, וכל כוונת הסופר נדרשת להיות ביצירת קשר בין עצם גשמי לרוחני.

שירותי סופר סתם בקרית אונו

לשירותי סופר סתם בקרית אונו ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר ערמון הסופר בטלפון 052-6642556 או במייל [email protected].

 

 

 

פוסטים אחרונים

להגיב

צור קשר

אנו לא זמינים כרגע. אנא השאירו הודעה ונחזור אליך ממש מהר.

התחל להקליד והקש Enter כדי לחפש