סט תפילין מהודר

בחירת סט תפילין כשר

בחנות ובאתר של ערמון הסופר מציעים סוגים שונים של סט תפילין כשרות ברמות שונות של הידור, החל מסט תפילין כשרות לכתחילה ועד סט תפילין מהודר ביותר. מדובר בתפילין שהפרשיות שלהן נכתבו על ידי סופרי סת”ם מוסמכים, ואשר יוצרו ונתפרו בהקפדה יתרה בהתאם לכל דרישות הכשרות. כל זאת עם עמידה בדרישות מחמירות של דת והלכה ולצד שירות משפחתי וחם עבור מחירים הוגנים.

למידע נוסף לחצו כאן

מה כולל סט תפילין

בהזמינכם סט כשר ושלם של תפילין הוא יהיה מורכב מבתי תפילין לראש וליד, שבתוכם ארבע פרשיות כתובת בכתב סת”ם על גבי קלף, אליהם מצורפות רצועות עור ליד ולראש מושחרות לפחות מצד אחד. בבית תפילין ראש הפרשיות מופרדות אחת מהשנייה על ידי בתים פנימיים נפרדים, ואילו בבית תפילין ליד הפרשיות כתובות על קלף אחד והן מוכנסות לבית אחד גדול.

רמת ההידור ניכרת בכל אחד ממרכיבי התפילין והיא נקבעת בהתאם למידת הקפדת הכנתם, החומרים שהם עשויים מהם ואופן ייצורם.

סט תפילין מהודר

מספר עצות לבחירת תפילין

אם אתם מבקשים לקנות תפילין חדשות ומתבלטים באיזה סט לבחור, לרשותכם עומד הצוות המקצועי שלנו שישמח לסייע לכם בבחירה נכונה. כמו כן לפניכם מספר עצות בסיסיות שיכולות לעזור:

  • מחירי תפילין אינם אחידים ומשתנים בהתאם לרמת ההידור ומאפיינים שונים כמו עובי רצועות וגודל בית תפילין. לכן, בתור התחלה חשוב להבין מהי מסגרת התקציב האפשרית עבור קנייה זו.
  • לא אחת בחירת תפילין משתנה בהתאם לצרכי השימוש, למשל אם מדובר בסט עיקרי או בסט משני המשמש לטיולים ונסיעות.
  • בטרם קניית תפילין הגדילו את ידיעותיכם והבנתכם בתחום מבחינת מרכיבי סט תפילין, סוגים שונים של תפילין ורמות הידור.
  • במידה ואתם מבקשים סט עיקרי של תפילין, לרוב עדיף להשקיע בסט כמה שיותר איכותי ומהודר שישרת אתם למשך שנים רבות.
  • אמנם ניתן לעשות שימוש בכל נוסח של תפילין אבל עדיין עדיף לבחור תפילין בנוסח המקובל בעדה, במשפחה ובקהילה שלכם.
  • בהיותן חייבות להיות כשרות ובגין מורכבות הבנת הכשרות ומידת ההידור עבור האדם הממוצע, הזמינו את התפילין רק ממקור אמין כמו חברתנו המנוהל על ידי צוות ירא שמים. הצוות מכיר היטב את המצוות וההלכות הקשורות לתפילין ואחראי על כתיבת והכנת התפילין, לכן ביכולתו לספק למענה לכל שאלה ובעיה.

בחירת תפילין ברמת כשרות והידור מתאימה

אצלנו תוכלו לבחור בסט תפילין ברמת ההידור ובמחיר המתאימים לכם. בתור התחלה, מי שמחפש תפילין כשרות וזולות יכול לבחור בסט תפילין כשרות לכתחילה עם רצועות מכונה בעלות צד אחד מושחר, בתי תפילין נפרדים ופרשיות כשרות לכתחילה. כמו כן תוכלו לבחור בסט של תפילין מהודרות במחיר משתלם עם בתי תפילין פרודים עם ריבוע רגל ורצועות עור שהוכנו בעבודת יד, מושחרות משני הצדדים.

בנוסף, מי שרוצה יכול לבחור בסט מהודר ביותר של תפילין עם בתי תפילין לגמרי פרודים, פרשיות מהודרות ביותר, ריבוע רגל ורצועות בעבודת יש מכוונות ומושחרות משני הצדדים שלהן. וזה עוד לא הכל: יש לנו גם סט מהודר ביותר עם רצועות עבות ומשובחות במיוחד,

ותוכלו להזמין סט של תפילין בהתאמה אישית לפי העדפות, בקשות וצרכים אישיים מכל סוג ובכל רמת הידור של בית תפילין, פרשיות ורצועות.

הזמנת סט תפילין

הזמנת סט תפילין כשר בכל רמת הידור מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר ערמון הסופר בטלפון 052-6642556 או במייל [email protected].

 

 

פוסטים אחרונים

להגיב

צור קשר

אנו לא זמינים כרגע. אנא השאירו הודעה ונחזור אליך ממש מהר.

התחל להקליד והקש Enter כדי לחפש