ספרי תורה למכירה מהודרים

כמה עולה ספר תורה מהודר

ההחלטה לרכוש ספר תורה מהודר היא עניין רציני, ולכן חשוב לדעת שהוא מאה אחוז אמין וכשר. עם ערמון הסופר אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו לקבל ספר תורה מהודר ואיכותי, בהיותו נכתב על ידי סופרי סת”ם מוסמכים ומומחים יראי שמים. מדובר בספרים שהוכנו ונכתבו בהקפדה על קלף משובח ובהתאם לכל דרישות ההלכה, עוד משלבים ראשוניים של הכנת הקלף. זאת בנוסף להקפדה על עבודת סופר הסת”ם עצמו, הנערכת בזהירות, קדושה ובכוונה מיוחדת. כמו כן, בערמון הסופר מציעים לכם עבור ספרי תורה מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.
להצעת מחיר כתבו לנו

מצוות רכישה של ספר תורה

רכישה של ספר תורה חדש הינה מצווה הנחשבת למעלה גדולה ביהדות, החלה על כל אדם שיכול להרשות לעצמו להזמין ספר חדש לפחות פעם אחת בחייו, וזאת גם אם יש ברשותו ספר ישן שקיבל בירושה. מצווה זו נועדה להפיץ את התורה בקרב העם היהודי ולהגדיל את חשיפתו לדברי השם ומצוותיו. מדובר במצווה יקרה למילוי שעלותה נובעת מעלות חומרי הגלם ומורכבות הליך הכתיבה, ואשר מחירה משתנה בהתאם למאפייני ספר התורה המבוקש.

ספרי תורה למכירה מהודרים

 

מה כולל מחירו של ספר תורה

יש עבור ספר תורה מחירים המגלמים שורה ארוכה של פריטים. בין היתר, מחיר של ספר תורה כולל בתוכו את מחיר קלף של בהמה טהורה ועיבודו, עלות הכתיבה, עלות דיו ועלות תפירת הספר.

כמו כן ספר תורה נכתב ביד בקפידה ובדקדקנות על ידי סופר סתם באמצעות נוצה ודיו, מלאכה שיכולה להמשך חודשים ארוכים ואף יותר משנה. בנוסף, מחיר זה כולל בדיקת ספר התורה במחשב מיוחד לאיתור אותיות חסרות ומיותרות וכן הגהת מגיה מומחה.

ההבדלים במחירי ספר תורה

לשאלה כמה עולה ספר תורה מהודר אין תשובה אחת והיא יכולה להשתנות בין עשרות למאות אלפי שקלים. הבדלים אלו נובעים ממאפיינים המבוקשים עבור ספר התורה, הכוללים בין היתר:

  • גודל הספר- אחד הפרמטרים המשפיעים על מחירם של ספרי תורה מהודרים הינו גודלם, ולמעשה ככול שמדובר בספר יותר קטן כך מחירו יותר גבוה בגין הקושי שעולה בדיוק כתיבתו.
  • נוסח הספר- יש לדעת כי ספר תורה בנוסח אשכנז לוקח יותר זמן לכתוב מספר תורה בנוסח ספרד. לכן ספרי תורה למכירה בנוסח אשכנז יותר יקרים מספרי תורה בנוסח עדות המזרח.
  • סוג קלף- מחירם של ספרי תורה גם משתנה בהתאם לאיכות הקלף שבו נעשה שימוש.
  • איכות הכתיבה- עלות ספר תורה גם מושפעת מאיכות הכתיבה שלו הנובעת מכישוריו, מעמדו וניסיונו של סופר הסתם.

להזמנת ספר תורה מהודר

להזמנת ספר תורה מהודר במחיר כדאי ומותאם אישית ליכולתכם, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם ערמון הסופר בטלפון 052-6642556.

פוסטים אחרונים
צור קשר

אנו לא זמינים כרגע. אנא השאירו הודעה ונחזור אליך ממש מהר.

התחל להקליד והקש Enter כדי לחפש