סיורי וסדנאות יהדות

סדנאות יהדות

סדנאות בנושא יהדות הוא כמובן תחום נרחב מאוד הניתן באינספור נושאים הקיימים בעולם היהדות ובשלל היקפים בהתאם לאוכלוסייה ולמטרת הסדנא. סדנאות יהדות היא דרך נהדרת לחבר, ילדים, בני נוער ומתבגרים לעולם היהדות, לאו דווקא מהכיוון הדתי אלא גם ובעיקר מהכיוון הסיפורי וההיסטורי, מכיוון המורשת היהודית, שורשי העם היהודי והעוצמות שמשמרות את העם היהודי יחד לאורך אלפי שנים. אחת הדרכים הטובות ביותר להעברת סדנאות יהדות היא באמצעות סדנאות לבתי ספר, אותן ניתן לקיים במסגרת כיתתית או שכבתית ולעשות זאת בצורה מסודרת כחלק ממדיניות הערכים של בית הספר ואפילו כחלק ממקצוע השל”ח, התנ”ך או מורשת.

למידע נוסף לחצו כאן

 

איזה סדנה יכולה להתאים לכם?

קיים מגוון גדול מאוד של סדנאות בנושאים רבים בעולם היהדות ובכלל זה סיפורי התנ”ך, אישים יהודיים גדולים לאורך ההיסטוריה, ההיסטוריה היהודית בעת העתיקה ובהיסטוריה הקרובה יותר, פתגמים יהודיים, אגדות יהודיות, פניני חז”ל, תשמישי קדושה, סת”ם ויודאיקה, התפילה היהודית, אורח החיים וסדר היום היהודי, העם היהודי בישראל ובתפוצות, ארץ ישראל מנקודת מבט יהודית ועוד. לצורך העניין גם סיור יהדות היא סדנה שתוכלו להציע לבני הנוער, הבוגרים או הילדים בבית הספר, לבצע סיורים לפי נושאים, סיור בכותל, במערת המכפלה, בקברי צדיקים, בישובים יהודיים עתיקים שנחפרו בתהליכי חפירה ארכיאולוגית ועוד.

סיורי וסדנאות יהדות

היכן ניתן להזמין סדנה כזאת?

סדנאות יהדות מוצעות היום על ידי שורה ארוכה של גופים, חלקם התנדבותיים וחלקם עסקיים, חלקם ציבוריים וחלקם פרטיים. תוכלו להזמין סדנאות לבית ספר הן דרך משרד החינוך והן מול ספקי הסדנא באופן ישיר וכן תוכלו להזמין סיור יהדות אחד או יותר באתר נבחר מבחינתכם. מה שחשוב הוא להכיר את תוכן הסדנא ואת התכנית שלה ואולי אפילו לקבל המלצות על סדנאות מקולגות בבית הספר או בבתי ספר אחרים בישוב ובכלל. את הסדנה ניתן לשלב בתכנית הלימודים הכללית של משרד החינוך וניתן להציע אותה גם כהעשרה מעבר לתכנית הלימודים הבסיסית ולכן חשוב להבין היטב מה כוללת הסדנא ומהו תוכנה על מנת שתוכלו להתאים אותה לקבוצה המתאימה.

אצלנו בערמון הסופר תוכלו להזמין מגוון סדנאות לבתי ספר, הרצאות סופר סת”ם, הרצאות תפילין ועוד, ליהנות מסיפורי מורשת נהדרים ולהעשיר את הידע היהודי בקרב קבוצת הילדים, בני הנוער או הבוגרים שעבורם מיועדת הסדנה. פה באתר של ערמון הסופר תוכלו לקבל פרטים נוספים על מגוון הפעילויות המוצעות על ידינו וכן תוכלו ליצור עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-6642556 ולהזמין את הסדנא המתאימה לכם.

פוסטים אחרונים
צור קשר

אנו לא זמינים כרגע. אנא השאירו הודעה ונחזור אליך ממש מהר.

התחל להקליד והקש Enter כדי לחפש