בתים לתפילין מחיר

[products ids=”1710, 1467, 1468, 1469″]

 

מה משפיע על מחיר בתי תפילין

מבקשים לקנות בית תפילין חדש? כדאי שתדעו שאין לבתים לתפילין מחיר אחיד והוא משתנה בהתאם לרמת הכשרות וההידור. אצל ערמון הסופר תיהנו ממבחר איכותי וכשר של תפילין, בתי תפילין ורצועות, שנכתבו בהקפדה יתרה על ידי סופרי סת”ם יראי שמים ומוסמכים. בתי התפילין עצמם מיוצרים ברמה גבוהה של כשרות והידור והם מוצעים בטווח רחב של מחירים, המאפשר לכל אדם למצוא בית תפילין מתאים לכיסו.

מהותם של בתי תפילין

כפי ששמם מעיד עליהם, בתי תפילין מספקים מקום אחסון בטוח עבור ארבע הפרשיות שבתוכם, כאשר בסט תפילין נדרש כי יהיו בתי תפילין לראש וליד. בית תפילין ליד מורכב מחלל אחד יחסית גדול שעשוי מעור, בתוכו מוכנס גליל קלף אחד המכיל את כל ארבעת הפרשיות. זאת בעוד שבית תפילין לראש בנוי למעשה מארבעה חלקים נפרדים, כאשר בכל תא יש פרשיה נפרדת, אשר ביחד יוצרים צורה מרובעת.

הבדלים בין בתי התפילין השונים משפיעים על מחירם ונובעים בעיקר מסוג העור של הבית ואופן הכנתו. יחד עם זאת, על כל בית תפילין יש לשמור ולהימנע מהשארתו במקומות יותר מידי חמים או לחים. בנוסף לכך, קיים הבדל בגודל בתי התפילין שיכולים להיות בכל מידה שהיא. עם זאת הגודל המקובל לבתי תפילין הינו בסביבות השלושים ושלושה מ”מ, כאשר תפילין יותר קטנים יהיו יותר יקרים מכיוון שיש צורך בכתיבת סת”ם יותר קטנה ומוקפדת של הפרשיות.

בתי תפילין מבהמה דקה

בתי תפילין עשויים לעיתים מבהמה דקה שיכולה להיות כבש או עז, והם נחשבים לסוג הפשוט ביותר של בתים כך שהמחיר הינו זול יחסית. כמו כן, מדובר בסוג תפילין פחות אטום ועמיד, יותר רגיש ללחות, לנפילות וחבלות, ולא אחת פגיעה דורשת החלפה. יש לציין כי בעבר הרחוק ייצרו בעיקר בתי תפילין מבהמות דקות מכיוון שלא היה ידע כיצד להכינם מבהמה גסה, אולם בזכות השקעה מרובה בייצור גם התפילין האלו מגלים רמה גבוהה של עמידות. בתי תפילין מבהמה דקה נחלקים לשני סוגים כשרים: של בתי תפילין פשוטים ובתי תפילין פשוטים מהודרים. מדובר למעשה בסוגים כשרים אך פשוטים של בתי תפילין שלא נחשבים למהודרים.

בתי תפילין מבהמה גסה

בתי תפילין שעשויים מבהמה גסה מקורם בחתיכה אחת של עור שור, הלקוח מהעורף שלו, בו העור הינו חזק ועבה במיוחד. לכן הוא גם מציג רמה גבוהה של אטימות, חוזק ועמידות מפני לחות, חבלות ושחיקה, ולא אחת פגיעה מאפשרת תיקון. בנוסף, הכנתם של בתי תפילין מבהמה גסה יותר מסובכת וממושכת ולכן מחירם יותר גבוה. ההכנה כוללת הליכי השרייה של ריכוך העור, שימורו וכיפופו בעזרת ציוד ומכונות מיוחדות.

בתי תפילין כשרים מבהמה גסה מוצעים ברמות שונות של הידור בהתאם למאפייני הכנתם, לרבות:

  • רוב פרוד- סוג בו בית תפילין ראש מורכב מבתים נפרדים שהוצמדו זה לזה בעזרת דבק, כאשר בדרך כלל ההדבקה מבוצעת ברמה יחסית נמוכה.
  • פרודות- בתי תפילין מהודרים בהם ראשי ארבעת הבתים מוצמדים אחד לשני בעזרת קפל עור בחלקם התחתון, כאשר קפל העור המיובש בזווית נאותה יוצר את הלחץ להצמדת הבתים ללא צורך בדבק.

הזמנת בתי תפילין

הזמנת בתי תפילין במחיר כדאי ובכל רמת הידור מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר ערמון הסופר בטלפון 052-6642556 או במייל [email protected].

 

פוסטים אחרונים

להגיב

צור קשר

אנו לא זמינים כרגע. אנא השאירו הודעה ונחזור אליך ממש מהר.

התחל להקליד והקש Enter כדי לחפש