מזוזות גבעת שמואל

[products ids=”1515, 2276, 2270, 2229, 2235, 2324, 2296, 2280, 2258, 2211, 2322, 2316″]

 

 

על מזוזות בגבעת שמואל

מבקשים לקנות מזוזות בגבעת שמואל? כדאי לכם להיכנס לאתר של ערמון הסופר וליהנות ממבחר איכותי של מזוזות בכל נוסח, גודל ורמת הידור מבוקשת. מדובר במזוזות ממקור אמין ומוכר שנכתבו על ידי סופרי סת”ם מוסמכים שעבודתם נבדקה בקפידה. בנוסף, באתר תוכלו למצוא מבחר עשיר של בתי מזוזה בשלל עיצובים מסורתיים ועכשוויים. ואם לא די בכך, בערמון קיימת גם אפשרות להזמנת מזוזות ובתי מזוזות בהתאמה אישית מלאה בהתאם לרצונות, להעדפות ולצרכים של כל לקוח. כל זאת לצד שירות יעיל, אמין וזמין העומד לרשותכם בכל צורך ושאלה.

מזוזה מהי?

לפי המקרא, משמעות המילה מזוזה הינה צידי פתח של בית שעליו מרחו בני ישראל סימון של דם כבש כדי להגן על בכוריהם. כמו כן, המזוזה הינה תשמיש קדושה שאותו מקבעים על מפתני בתים בכניסה אליהם ועל משקופי דלתות חדרים. המזוזה עצמה מורכבת מקלף עור שעליו כתב סופר סת”ם שתי פרשיות של והיה אם שמע ופרשיית שמע ישראל. כדי להגן על הקלף מגלגלים אותו לתוך בית מזוזה ייעודי שאותו מחברים למשקוף הדלת. קביעת המזוזה הינה מצווה ביהדות, המורה להציב מזוזות בפתחי בתים, פתחים של חדרים בבית, בשערי ערים ושערי ישובים.

סגולות מצוות מזוזה

מצוות קביעת מזוזה נועדה לחזק את הקשר בין האדם לאל, להזכיר לו באופן תמידי את סיפור יציאת מצרים, לעבוד את האל, לאהוב ולכבד אותו ואת מצוותיו. בעיני חז”ל תזכורת זו מונעת מיהודי ליפול לחטא, ובכל מקרה היא  מהווה את אחד מסממני הזיהוי של אדם יהודי לצד תפילין וציציות. במדרש ראו בבית שיש בפתחיו מזוזות מוגן על ידי השם מפני פגעים, מזיקים וצרות שיכולות  לבוא מבחוץ. מאידך, בזוהר נאמר שהמזוזה גם שומרת על האדם נגד יצר הרע, לכן במידה ואדם סובל מקשיים, צרות ומחלות נהוג לבדוק את תקינות וכשרות מזוזות ביתו.

בחירת מזוזה

בבואכם לקנות מזוזה בגבעת שמואל חשוב קודם כל להזמינה ממקור אמין ומוכר כחברתנו, דבר המבטיח את שלמות וכשרות המזוזה. כמו כן, יש לבחור בנוסח למזוזה בהתאם לעדה שאליה אתם שייכים, אם כי יש לשים לב שנוסח אשכנז יותר יקר מנוסחים אחרים בגין מורכבות כתב הסת”ם. בנוסף, יש להחליט על גודל המזוזה וכאן חשוב לזכור שבמזוזות קטנות קשה יותר לדייק, לכן הסיכוי לפגם גדל. בדרך כלל מומלץ לבחור במזוזה יחסית גדולה, למשל בגודל של שנים עשר ס”מ. ולבסוף, יש להחליט על רמת ההידור של המזוזה, כאשר ככול שתהיה יותר מהודרת מחירה עולה בהתאם.

מעבר לכך יש לבחור בבית מזוזה המתאים בגודלו למזוזה הנבחרת, כאשר העיצוב של בית המזוזה הינו עניין של העדפה וטעם אישי, התאמה לסגנון הבית, המסורת אליה שייך האדם וכדומה. שימו לב לשיטת תליית בית המזוזה, בין אם באמצעות מסמרים או בעזרת סרט הדבקה דו צדדי חזק, כאשר מסמור למשקוף הדלת מומלץ בבתי קבע ופחות בדירות שכורות. בנוסף, בחרו מזוזה המתאימה בגודלה למידת משקוף הדלת שאליו היא תחובר, ואם אתם מתכננים להתקין מזוזה חיצונית דאגו לבחור בית מזוזה כמה שיותר אטום ועמיד שישמור עליה לטווח ארוך.

להזמנת מזוזות בגבעת שמואל

להזמנת מזוזות גבעת שמואל ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם ערמון הסופר בטלפון 052-6642556 או במייל [email protected].

 

פוסטים אחרונים

להגיב

צור קשר

אנו לא זמינים כרגע. אנא השאירו הודעה ונחזור אליך ממש מהר.

התחל להקליד והקש Enter כדי לחפש